KALİTE POLİTİKASI

ANALİSTİM BİLİŞİM DANIŞMANLIK EĞİTİM VE DESTEK HİZMETLERİ İÇ VE DIŞ TİCARET LTD. ŞTİ. olarak faaliyet alanımızda yer alan konularda; yasal şartların karşılanması, müşteri, tedarikçi ve 3. taraf muhataplarımızın ihtiyaç ve beklentilerine cevap verecek şekilde hizmet sunumunun gerçekleşmesi, kaliteli, hızlı ve güvenli bir biçimde sunulan hizmetlere erişimin sağlanması, müşteri memnuniyeti büyük önem taşımaktadır.
Bu bağlamda ANALİSTİM BİLİŞİM DANIŞMANLIK EĞİTİM VE DESTEK HİZMETLERİ İÇ VE DIŞ TİCARET LTD. ŞTİ. ISO 9001:2015 standardına uygun olarak bir Kalite Yönetim Sistemi (KYS)'nin kurulmasını kararlaştırmıştır.
Kalite Yönetim Sistemi, kurumsal bir sorumluluktur ve kurumsal hedeflerimizle aynı doğrultuda yer almaktadır; Sağladığımız ürün ve hizmetlerde; müşteri memnuniyetini en üst düzeyde tutmak, etkinliği ve verimliliği arttırmak, kaynakları verimli yönetmek, müşteri geri bildirimlerini etkin bir şekilde yönetmek ve sürekli iyileştirmek öncelikli hedeflerimizdir.
Kalite yönetim sistmeinin süreçlerinin sağlıklı şekilde işletilmesi için gerekli roller tanımlanmış, sorumluluklar belirlenmiş ve sorumlular atanmıştır.
ANALİSTİM BİLİŞİM DANIŞMANLIK EĞİTİM VE DESTEK HİZMETLERİ İÇ VE DIŞ TİCARET LTD. ŞTİ.'de Kalite Yönetim Sisteminin kurulması süreci ile birlikte kapsam dahilinde yer alan tüm alanlarda muhtemel risklerin belirlenmesi, değerlendirilmesi, standarda uygun kontrollerle eşleştirilerek kabul edilebilir seviyeye indirilmesi amaçlanmakta ve risk değerlendirme prosedürünün uygulanmasıyla, KYS'nin kurum içinde canlı tutulması takip edilmektedir.
Bu bağlamda ANALİSTİM BİLİŞİM DANIŞMANLIK EĞİTİM VE DESTEK HİZMETLERİ İÇ VE DIŞ TİCARET LTD. ŞTİ. standardın gerekliliklerini yerine getirmek, yasal şartları karşılamak, uygulanabilir tüm kontrollerin etkinleştirilmesini, ayrıca kurulan Kalite Yönetim Sistemi'nin yeni uygulama alanları ve gelişen teknoloji ile her yıl düzenli aralıklarla sürekli iyileştirilmesini taahhüt eder.